Colecţii cărţi / 2007
Analiza factorială în studiile de marketing
Autor(i) : Vergil VOINEAGU, Emilia TITAN
An publicare : 2007
ISBN : 978-973-732-068-1
Conţinut : download PDF
Prin continut, lucrarea are un caracter metodologic, teoretic si aplicativ. Fara sa aiba aspectul unei monografii a analizei factoriale, autorii pun un accent deosebit pe procesul de administrare a datelor in analiza factoriala, folosind cele mai adecvate metode pentru a obtine maximum de informatii necesare cunoasterii si luarii deciziilor in cele mai diverse domenii.
Pe langa descrierea metodelor de analiza factoriala, lucrarea urmareste intelegerea procedeelor aplicate, atunci cand calculele laborioase pot fi executate de calculator, iar noi trebuie sa interpretam rezultatele pe care ni le furnizeaza.
Lucrarea se adreseaza cercetatorilor, specialistilor si viitorilor specialisti in diverse domenii: economie, sociologie, psihologie, medicina, management, ingineria calitatii, tuturor celor interesati in utilizarea unui mijloc eficient pentru cunoasterea fenomenelor si proceselor care se afla sub semnul variabilitatii si incertitudinii.
AUTORII